درمان جایگزین برای PKD با مرحله 3 بیماری کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان جایگزین برای PKD با مرحله 3 بیماری کلیه

من یک بیمار PKD هستم و بیماری من در مرحله 3 است، دکتر گفت آن زمان را به عمل جراحی برای برداشتن این کیست بزرگ است، اما من نمی خواهم به عمل جراحی است. من می خواهم بدانم برای من است هر نوع درمان جایگزین وجود دارد؟
به رک و پوست کنده، به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی نیز انجام عمل جراحی برای شما توصیه نمی شود.
چرا که عمل جراحی می تواند کمک به حذف این کیست های کلیه و کاهش درد تماس بیماران موثر است. با این حال، حذف کیست های بزرگ کلیه را محل بیشتر برای کیست های کوچک کلیه به رشد، به طوری که این کیست های کوچک کلیه رشد بیشتر و سریع تر است که سرعت پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک.
آیا درمانی جایگزین برای بیمار PKD وجود دارد؟
در مرحله 3، کلیه ها عملکرد در 30٪ ~ 59٪. در این مورد، کاهش کیست های کلیه و بهبود عملکرد کلیه باید دو نگرانی بزرگ برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه پلی کیستیک است. برای رسیدن به این اهداف، ما می خواهم به پیشنهاد داغ فشرده درمان.
در مقایسه با طب غربی، طب چینی است برتری آشکار در درمان بیماری های مزمن از جمله بیماری کلیه پلی کیستیک. داغ فشرده درمان یک نوآوری بزرگ از طب سنتی چینی است، زیرا باعث می شود که مواد تشکیل دهنده موثر داروهای چینی تحقیق ضایعات کلیوی به طور مستقیم. عنوان این داروها می تواند سلول های ذاتی کلیه تغذیه و بی درنگ توانایی خود شفا از سلول های اختلال کلیه، می تواند کمک بی درنگ ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده به تدریج.
چه چیزی بیشتر، این درمان برای کاهش کیست های کلیه و جلوگیری از بزرگ شدن کیست کلیه مفید است. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر تقلا این درمان یا می خواهید به کنترل PKD خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: